GYIK
Minden kérdés, amire választ keresel.
Hogy néz ki a teljes folyamat?
A folyamat több lépésből áll:
1. Kép méretének kiválasztása
2. Keret színének kiválasztása
3. Esküvői dátum megadása
4. Megjegyzés: bármilyen számodra fontos információt megoszthatsz velem, pl. a kép elrendezési stílusát illetően.
5. Csokor átadása:
Személyes átadás: Budapesten, az I. kerületben.
Csomagküldéssel: Bármelyik csomagküldő szolgáltatóval.
További információkat a rendelést megerősítő e-mailben fogsz kapni.
6. Préselés: miután megérkezett hozzám a csokor, sziromról sziromra szétbontom és a préselőbe helyezem, különböző nedvszívó papírok közé 3-6 hétre.
7. Rekonstruálás és színkorrekció: Ezt követően gondosan összeállítom a virágokat és színkorrekciót végzek rajtuk, hogy az idő múlásával is megőrizze formáját és színét.
8. Tervezés és egyeztetés: felvázolom a kép elrendezést és küldök róla egy fényképet neked. Amennyiben tetszik, beragasztom a virágokat. Ha változtatni szeretnél az elrendezésen, itt tudod jelezni nekem. A terv elemeinek módosítását legfeljebb három alkalommal kérheted, majd beragasztásra kerül.
9. Véglegesítés: a végső ellenőrzés után gondosan beragasztom a virágokat az üveglapra, majd ráhelyezem a másik üveglapot és bekeretezem.
10. Kész kép átvátele:
Személyes átvétel: Budapesten, az I. kerületben.
Csomagküldéssel: Bármelyik csomagküldő szolgáltatóval.
A további részleteket e-mailben egyeztetjük.
Csomagpontra való szállítás költsége a vevőt terheli. A szállítási összeg mértéke a doboz nagyságától és a súlytól függ. Jellemzően 1.500 Ft - 3.500 Ft között mozog 1 csomag feladásának ára.
Mennyi ideig tart a folyamat?
A teljes folyamat általában 6-8 hetet vesz igénybe, attól a pillanattól kezdve, hogy megkapom a virágokat, egészen a csomag kiszállításáig. Az időtartam a virágok típusától, a design bonyolultságától és az aktuális megrendelési mennyiségtől függően változhat, de erről is tájékoztatni foglak.
Mikor érdemes lefoglalni a szolgáltatást?
Javaslom, hogy minél hamarabb foglald le az időpontot, mert így biztosan nem maradsz le a tervezett napról.
Mikor kell elküldenem a virágaimat?
A csokrot esküvő másnapján érdemes elküldeni, hogy azok megőrizzék frissességüket. Legfeljebb hét napos virágot tudok átvenni. Ügyelj rá- amennyiben ez lehetséges, hogy az esküvő alatt is a lehető legtöbb alkalommal vízben legyen a csokor.
Személyesen is átadhatom a virágaimat?
Igen!
Személyesen Budapesten, az I. kerületben tudod átadni nekem a csokrot. Megkérhetsz akár egy barátot, vagy családtagot is, ha te nem tudod megoldani.
A pontos címet a rendelés leadása után küldöm e-mailben.
Csomagküldésre is van lehetőség?
Bármelyik csomagküldő szolgáltatót választhatod, a rendelésed leadása után részletes útmutatót kapsz a csomagolásról és szállításról e-mailben. Győződj meg róla, hogy a csokrod biztonságosan van becsomagolva, elkerülve a sérülést a szállítás során. Ehhez használd az általam küldött csomagolási útmutatót.
A csomagküldés díja a vevőt terheli.
Hogyan tudok fizetni?
Elfogadjuk az összes nagyobb bankkártyát, beleértve a Visa, MasterCard, American Express kártyákat. Ezen kívül PayPal-lal és Apple Pay-jel is lehet fizetni.
Kizárólag esküvői csokrokat őzről meg?
Nem! Bármilyen különleges alkalomról származó virágot meg tudok őrizni, legyen szó születésnapról, évfordulóról vagy más eseményről.
Megváltoztathatom a keret színét a folyamat közben?
A keret színének módosítása a csokor átadásáig lehetséges. Amennyiben ezt követően érkezik a kérés a keret színének megváltoztatására, abban az esetben az új keret árát szükséges kifizetni, mivel minden keret egyedi gyártással készül. Az üveglapok beragasztása után már nincs lehetőség a keret színének megváltoztatására.
Lehet egyedi méretű vagy stílusú keretet kérni?
Igen! Egyedi méretű és stílusú kereteket is készítek kérésre. Lépj kapcsolatba velem e-mailen, hogy megbeszélhessük az elképzeléseidet.
Hozzáadhatok a képhez meghívót, esküvői fogadalmat vagy más személyes dokumentumot?
Igen! Lehetőséged van további személyes dolgok – például esküvői meghívó, fotó vagy fogadalom – beépítésére a keretbe. A fotót neked kell eljuttatnod hozzám (személyesen vagy postai / csomagküldés útján).
Nyomon követhetem a rendelésemet a kiszállítás után?
Igen, a rendelés elküldése után e-mailben kapsz egy nyomkövetési számot, amely segítségével követheted a csomagod útját.
Mi történik, ha a rendelés megsérül a szállítás során?
Ha a megrendelésed sérülten érkezik meg, kérlek, azonnal lépj kapcsolatba velem és küldj képeket a sérülésről. Megteszek mindent, hogy megoldjuk a problémát, és szükség esetén javítom vagy cserélem a sérült elemet.
Kaphatok visszatérítést?
Általánosan nem biztosítunk visszatérítést. Azonban, ha az eseményed elmarad, vagy legalább 14 nappal előtte jelzed a visszatérítési igényt, a befizetésed 50%-át visszatérítjük. Ezen időszak után visszatérítésre nincs lehetőség.
Módosíthatom a rendelésemet?
Számíthatsz a rugalmasságomra, írd meg a módosítási igényt az info@bloomistudio.hu e-mailen címre.
Lemondhatom a rendelésemet?
A rendelés leadásától számított 48 órán belül lemondhatók. Ezen időszak után megkezdem a rendelés feldolgozását, így a lemondás már nem lehetséges.
Nem találom a választ a kérdésemre. Mit tehetek?
Ha további kérdéseid vannak, lépj kapcsolatba velem az info@bloomistudio.hu e-mail címen!